Sunday, October 13, 2019

Red run fun run

Laluan yg paling fun....itu yg dpt Mr JJ katakan pada Redrun fun run anjuran Redone Communication ni...

5/10/2019, skli lagi aku join fun run di temerloh...apa yg best kali ni laluan yg dipilih agak landai..bleh dikatakn tiada langsung larian mendaki...jarak yg diberi plak tepat sprti yg diiklankan..mmg 5km tepat...pandai betul organiser ni pilih route!

Seperti biasa, aku berlari dgn adik aku,Lan.. Dgn laluan yg agak mudah, aku dpt kekalkan pace yg hampir sama setiap kilometer...teknik slow jog yg dipelajari di facebook betul2 membantu larian aku kali ni...
Bersama ustaz ramdan, dpt no.2 walaupun umur dh 45..power ustaz..



Medal yg unik

Laluan yg betul2 fun

Aku anggarkan jumlah peserta redrun ni sekitar 500 org..x seramai peserta patin run atau opfr fun run sblum ni...tp baju yg diberi adalah yg paling lawa yg pernah aku dpt dan material yg diguna pun selesa utk berlari atau bersukan...

Mewah jgk lucky draw,tp selalu xde luck

Cabutan bertuah sprti biasa adalah acara penutup bg mana2 event larian, dan malas nk citer la, mmg tak naik pun no. aku tu...

Bln 12 nnti aku memberanikan diri utk mendaftar untuk fun run 10 km smpna karnival koi nak sihat daerah bentong...so kna start training dari skrg sbb ni kali pertama aku nk join 10km...apa2 pon stay tune december 2019!!!


No comments:

Post a Comment